DESER OREO W 5 MINUT

Dziś na chwilę wróciło słoneczne lato, a ja nabrałam ochoty na coś słodkiego. Rozgniotłam więc czym prędzej maliny, ubiłam kokosową śmietanę i pokruszyłam ciastka oreo. Piętrowo ułożyłam składniki w szklance i po pięciu minutach mogłam już delektować się pysznym deserem. Prawda, że proste? :)

11

na 2-3 porcje:

  • ok. 16 ciasteczek oreo
  • puszka mleka kokosowego, schłodzonego przez min. 3 h
  • łyżka cukru pudru
  • szklanka rozgniecionych malin (mogą być mrożone)

DSC_0426Ciastka przekładamy do wysokiej miski i rozgniatamy drewnianym tłuczkiem.

Mleko kokosowe najlepiej chłodzić odwracając puszkę dnem do góry. Po wyjęciu z lodówki nie wolno go potrząsać! Ostrożnie odwracamy puszkę, otwieramy i zlewamy przezroczysty płyn do osobnej miseczki. Łyżką wybieramy gęstą śmietankę i przekładamy do wysokiej miski. Pozostały płyn możemy wykorzystać np. jako dodatek do koktajlu.

Do kokosowej śmietanki dodajemy cukier puder i miksujemy ok. minutę, aż uzyskamy konsystencję bitej śmietany.

W szklance układamy piętrowo: śmietanę, pokruszone ciastka, maliny. Deser najlepiej spożyć od razu po przygotowaniu.

DSC_043113

4 thoughts on “DESER OREO W 5 MINUT

  1. Pingback: OREO MILK SHAKE |
  2. Pingback: TRUFLE OREO |

Skomentuj

